ویژه ست تی شرت و شوز بگ آلمان

ست تی شرت و شوز بگ آلمان. طراحی بسیار شیک و جوان پسند. شوز بگ بسیار شیک و با کیفیت. فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج) . ست تی شرت و شوز بگ آلمان متشکل از تی شرت فوق العاده زیبا از جنس فلامنت، یقه گرد و آستین کوتاه و شوزبگ است که جلوه بی نظیری داشته و زیبایی چشمگیری دارد. این ست به همراه یک شوز بگ (ساک ورزشی پارچه ای) ارائه شده که چه در تفریح و سرگرمی و چه در باشگاه مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. این محصول با کیفیت عالی و طراحی بی نظیر به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 35000 تومان


یارنما آلمان ,لارج ,سایز ,کلیک ,محصول ,کلیک کنید ,ایکس لارج ,سایز مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تخصصی ساعت مچی آپدیت روید سایت اینترنتی چیمی کامل ترین سایت آهنگسازی و خوانندگی توی کره Tv koreمرجع دانلود فیلم و سریال کره ای پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تلاش و فعالیت آپشن خودرو | دنیای آپشن دستگاه تولید فیلتر هوا