ویژه ست تی شرت و شلوار New Balance

ست تی شرت و شلوار New Balance، فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج). جنس درجه یک ملانژ. طراحی مدرن مناسب شیک پوشان . بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای تی شرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست اری کنند.ست تی شرت و شلوار New Balance دارای جنس عالی بوده و طرح ساده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. این ست از جنس ملانژ می باشد که بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان جوان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان


یارنما شلوار ,کلیک ,balance ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نقد چین پیش دبستانی ثارالله شرکت معماری اُرچین سایت اینترنتی چیمی اوگلنا فروشگاه فیلم و سریال میهن شاپ huawei app gallery سرویس های ایتاطلایی نابغه ی کوچک